dag 16 - Reisverslag uit Arcachon, Frankrijk van Han en Peter - WaarBenJij.nu dag 16 - Reisverslag uit Arcachon, Frankrijk van Han en Peter - WaarBenJij.nu

dag 16

Door: peter

Blijf op de hoogte en volg Han en Peter

17 Juli 2015 | Frankrijk, Arcachon

T wordt zo een rommeltje met die teller en verhalen. Zwager welke dag hebben we. Ik ben de tel kwijt. En waar zijn we eigenlijk.kijken op de kaart. St. Julien born verdwaald in de dennenbossen van la landes. Zand, bomen, vanaf arcachon tot diep zuid. Wifi in deze sahara? nauwelijks. Camping met douche die alleen werkt als je een soort wctrekdraad met balletje naar benden trekt. Maar dan. Shampoofles in je hand, balletje in je mond, en dan zorgen dat de douche blijft stromen.
Waar we nu zitten op deze vrijdag? Aan de oceaan om als pelgrims te genieten van cafe creme, de batterij te laden, de wifi te gebruiken, de wolken te zien biven ons, dus te genieten.
En vrgeet de e hte pelgrims niet, die we tegenkwamen, lopend, de een met een karretje die hij achter zich aansleept. De andr met mega wandels hoenen. Grote schelp op de rug. Een lange weg nog te gaan. Wat een luxe om met een sierlijke bocht de giant fiets om hen heen te sturen.
Over die fiets. Gisteren een prachtige saldo gemaakt, stoepje geraakt, ovr de kop, ik ondr de fiets. En han die volldig onder de indruk het schouwspel aankeek, pedro ondr de fiets zag liggen en de vrolijke vraag kreeg om die fiets even op te tillen. Komt er ook een belgische dame uit een auto aanrennen, mij vraagt of het goedgaat, waarop ik niet Nders kan zeggen dat het me een waarlijk genoegen is haar onder deze omstandiggheden tegen te komen. Ze vermoed even dat die gevallen fietser een fles rose heeft weggeklokt, maar ziet met plezier dat dat niet heeft geleid tot een kwetsuur..

  • 17 Juli 2015 - 11:37

    Vz:

    Als het nodig is , springt de vz NU met de ehbo koffer de auto in. Voorzichtig hoor, en helm op!

  • 17 Juli 2015 - 15:52

    Josje:

    oef, over die val hebben we het via de Skype niet gehad, zeker om mijn ongerustheid te sparen. Heb je eigenkijk wel een helmpje meegenomen? Geen lidl daar in de buurt met een mooie aanbieding??take care, all the best, en oppassen geblazen aub.Veel succeskussen!

  • 17 Juli 2015 - 18:02

    Annemarie:

    Ik zie het voor me zoals het douchen gaat,komisch.
    Een stoep raken is minder,uitkijken broertje!
    Nog even en jullie bereiken de spaanse grens,goed hoor!
    Allebei een dikke kus.Trap ze vedan,liefs Annemarie.

  • 18 Juli 2015 - 11:50

    Marcel:

    Van de plate du jour naar de pintxos! Het zal jullie niet tegenvallen in noord-spanje! Veel plezier!!

  • 18 Juli 2015 - 19:49

    Elly Pijl-van Miltenburg:

    Ik schrijf mijn naam volledig anders weet niemand dat Han mijn kleine jongste broertje is.
    Heel knap wat hij presteert. Natuurlijk onder leiding van zijn zeer geleerde zwager Peter. Die weet, dat een fietser tenminste 1 keertje moet vallen, net als in de Tour de France. Wel geen ziekenboeg, maar een leuke dame die wil helpen is ook voldoende!!
    Zet em op mannen in Spanje, weer een andere cultuur mas o minos!!! Liefs van mij en kusje erop.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Han en Peter

De tocht der tochten komt eraan! Op 27 juni vertrekken Peter en Han op het fietsje van Maastricht (vrijthof, 12.00 precies), naar Santiago de Compestella. Fietstassen zijn gepast, er is getraind, dus nu...gas erop! Volg hier al hun avonturen!

Actief sinds 01 Juni 2015
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 17360

Voorgaande reizen:

27 Juni 2015 - 12 Augustus 2015

Santiago de Compostella

Landen bezocht: