dag 17 - Reisverslag uit Arcachon, Frankrijk van Han en Peter - WaarBenJij.nu dag 17 - Reisverslag uit Arcachon, Frankrijk van Han en Peter - WaarBenJij.nu

dag 17

Door: han

Blijf op de hoogte en volg Han en Peter

17 Juli 2015 | Frankrijk, Arcachon

Ik ben de tel kwijt wat de dagen betreft aan gezien mijn reisgenoot ook wel eens wiffiet.De dag na zijn 65j dag zat de man al te wifien.volgens mij heeft hij verslag gedaan van de dag maar ik zie niks dus? Ik zat even in een wak na een vermoeiende dag des avonds nog de stad in berg op en af wilde gaan slapen maar er moest nog gewifiet worden of ik nog even een draadje wou aangeven toen kwam het wak inzicht waarin ik in ging liggen .WIFI MOOIE UITVINDING maar ik zie verslaafde tekenen.
Hallo net weer boven water een saaie route rechte gevaarleijke wegen en als extraatje EEN LEKKE BAND in het dorp waar duizen mensen wonen heb ik gevraagd waarom juist ik slachtoffer ben.De teller ,2 pedalen. 2remblokjes,1 lekke band maar er was SPAGHETTI MET DE LUCH.Er dreigde een slecte sfeer te ontstaan .Maar na een nachtje slapen hebben deze bikkels weer frisse energie en zitten aan het strand van de oceaan Te WIFIEN,! Spanje in zicht GAS DER OP.

  • 17 Juli 2015 - 14:12

    Maud:

    Een daar is spanje wat goed van jullie.
    .
    Nu is het paella ook lekker en vis veel vis.
    jullie zitten in spanje hoeraaaaaaaaaa geen haast jullie redden het ik weet het.
    Gaan jullie nog bij Cor en susa langs?
    Bedankt voor jullie berichtjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Han en Peter

De tocht der tochten komt eraan! Op 27 juni vertrekken Peter en Han op het fietsje van Maastricht (vrijthof, 12.00 precies), naar Santiago de Compestella. Fietstassen zijn gepast, er is getraind, dus nu...gas erop! Volg hier al hun avonturen!

Actief sinds 01 Juni 2015
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 17383

Voorgaande reizen:

27 Juni 2015 - 12 Augustus 2015

Santiago de Compostella

Landen bezocht: