dag35 - Reisverslag uit Villafranca del Bierzo, Spanje van Han en Peter - WaarBenJij.nu dag35 - Reisverslag uit Villafranca del Bierzo, Spanje van Han en Peter - WaarBenJij.nu

dag35

Door: han

Blijf op de hoogte en volg Han en Peter

01 Augustus 2015 | Spanje, Villafranca del Bierzo

Net berichtje van onze meisjes ontvangen,ze zijn geland en gaan een tijdje vakantie vieren en zich voorbereiden op onze hereniging.Dapper waren ze zonder ons.Waar zijn we nu toch weer? VILLAFRANCA DEL BIERZO en overnachten in jawel een onvoorstelbaar mooi oud opleidingsinstituut van jezuïetenorde groots met kloostergang enz. Ik schrijf dit stukje in de patio waar nu terras is.De keuken is nieuw en we (peter) koken weer zelf na boodschapjes te hebben gedaan .In de eetzaal is het gezellig met fransen jappies,duitsers enz .Laat dat maar aan ons (peter) over.Nu is hij een vreemde vrouw aan het fotograferen .Ze heet Paula en vraagt mijn naam Giovanni zeg ik want ze is Italiaanse. Bij ons in LEUVEN ebben we 600 horica bedrijven komt een vlaaming zich melden. IJ,ZE SPREKEN DE H MIET UIT OLAF. Opa loopt met zijn kleinzoon van 14 een stuk van de camino Dat ga ik ,fietsen ,met mijn kleinzoon Milo hoop ik .Opa stuurt hem naar bed.
Zullen wij ook maar gaan er wacht morgen een grote bergrit of......
He wie hebben we daar.......

  • 02 Augustus 2015 - 18:52

    Maud:

    Ja Han en Peter de vrouwen van jullie komen jullie verwelkomen en ophalen zelfs.
    Ze zijn benieuwd of jullie anders zijn door die barre tocht (liever)????
    Ik vind het geweldig wat jullie gedaan hebben en nu de echte verhalen nog!!!!!
    Nemen jullie een schelpje voor me mee???

  • 02 Augustus 2015 - 23:19

    Elly:

    He, wie hebben we daar???? zegt Han. Zijn dat jullie vrouwen al????Of is het de non met de lieve glimlach van het kettinkje????Omdat jullie zo onweerstaanbaar zijn????En van haar geloof gevallen misschien!!!!!
    Ik hoor het nog wel.
    In ieder geval was jullie slaapplaats weer iets heel bizonders.
    Hier morgen 31 gr. zeggen ze. Dus dan is fietsen wel weer aantrekkelijk voor mij. Mannen nog even doorzetten en dan de beloning......

  • 03 Augustus 2015 - 09:37

    Olaf:

    Het einde begint nu toch in zicht te komen. De laatste kilometers worden jullie natuurlijk meegezogen in de stroom pelgrims. Misschien is Santiago op moment van dit schrijven zelfs al in zicht?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Han en Peter

De tocht der tochten komt eraan! Op 27 juni vertrekken Peter en Han op het fietsje van Maastricht (vrijthof, 12.00 precies), naar Santiago de Compestella. Fietstassen zijn gepast, er is getraind, dus nu...gas erop! Volg hier al hun avonturen!

Actief sinds 01 Juni 2015
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 17289

Voorgaande reizen:

27 Juni 2015 - 12 Augustus 2015

Santiago de Compostella

Landen bezocht: