dag 29 - Reisverslag uit Carrión de los Condes, Spanje van Han en Peter - WaarBenJij.nu dag 29 - Reisverslag uit Carrión de los Condes, Spanje van Han en Peter - WaarBenJij.nu

dag 29

Door: peter

Blijf op de hoogte en volg Han en Peter

27 Juli 2015 | Spanje, Carrión de los Condes

Vrlaten op zondagochtend castrojeriz. Weer de vlakte in. Komen in een oasewaar koffie wordt geschonken. Temidden van tarot vrouwtjes en oude man die uit alleen op de wereld is gekomen. Aapje ontbreekt. Twee honden van hem dragen rugzakjes. Verder naar carrion de los condes. Steeds keurig voor de lunch. Ovrnachten in herberg van abdij van santa clara. Gesloten klooster. Tot wij om 7 uur hun gezang horen en wij ons laten meevoeren in hun makaber leven. Han krijgt als eerste een kruisje aan een touwtje. Kijkt vrblijd naar blije non. Omdat er nog een over was kreeg pedro er ook een. Het stadje had ook een camping maar omdat han al zijn tent en matje had achtergelaten ergens langs de camino, doken we alsnog in ons bedje onder het toeziend oog van moeder overste, ja achter tralies.

Han en Peter

De tocht der tochten komt eraan! Op 27 juni vertrekken Peter en Han op het fietsje van Maastricht (vrijthof, 12.00 precies), naar Santiago de Compestella. Fietstassen zijn gepast, er is getraind, dus nu...gas erop! Volg hier al hun avonturen!

Actief sinds 01 Juni 2015