dag21 - Reisverslag uit San Sebastian, Spanje van Han en Peter - WaarBenJij.nu dag21 - Reisverslag uit San Sebastian, Spanje van Han en Peter - WaarBenJij.nu

dag21

Door: han

Blijf op de hoogte en volg Han en Peter

19 Juli 2015 | Spanje, San Sebastian

We konden maar moeilijk afscheid nemen van Catarina ,zij blijkt uit Hamburg te komen dus ging de conversatie in het duits verder.De vroeg de credential en geen stempel maar ze tekende een persoonlijke groet Een selfie en een hartelijke kus bij het afscheid ,peter het gastenboek bewerkt en there we go richting Spanje. Voor ons gevoel begint nu de camino.De camino francia werd geadviseerd maar peter besliste de velo dacosta te volgen. Berg op en af was voorspelt en dat was ook zo.EEN FANTASTISCHE RIT LANGS DE KUST ,Biaritz door en jawel E SPANJE POR FAVOR IN. Bij Herrara moesten we in eens een stukje met de metro ???Daarna een berg rit naar San Sabastian.Han kreeg vleugels.Trots kan ik mededelen dat de bergtrui door 2 ronde missen is uitgereikt met 2 kussen op de wangetjes. .Hij vreest morgen de tol te moeten betalen en ziet een aanval van peter inhet verschiet.Om de nacht door te brengen zijn we wederom een jeugdherberg ingelaten .,na een zoektocht met een heuvel van 15pct .natuurlijk was ik als 1e boven waarna pedro melde dat het beneden was.In san sabastian tappas gegeten.Tenslotte het camino lied De VZ is even uit beeld maar het refrein is als volgt, N(og even voor de al vele inzenders.)
CAMINO,CAMIHINO ZE FIETSEN DE CAMIHINO, MET HI DUS

han en peter fietsen de camino
Ze zijn niet meer zo piep
ga toch met de auto
is was het vrouwtje riep
nee we zijn zo eigenwijs
ze lijken niet goed wijs
Als het te warm wordt
nemen we de trein
dan spreekt men van schade
nou dat zal een zorg zijn
REFREIN

• 19 Juli 2015 - 22:46

Josje:

Lieve fietsers in de dop,
    ha ha, een prijsvraag! Die voorzitster bedenkt wat vlak voor ze op vakantie gaat!
    Ik vind het een mooi refrein Han, wat jullie hebben bedacht. Nu uit het hoofd leren en de hele dag op de fiets zingen. Op welke wijs? Dan doe ik hier thuis uit volle borst mee. Jullie krijgen van alle Probus vrienden de hartelijke groeten en veel geluk toe bedeeld. Ik vind jullie kanjers dat je nu al in Spanje aangekomen bent! Op google earth heb ik de gele prikkertjes op jullie pleisterplaatsen uitgezet zodat je precies de route kunt zien die jullie gaan. Cor weet nu wat de damesroute in Galicië zal zijn in de 1e week van augustus. Nu zijn plan nog. Lieve mannen, slaap lekker vannacht en buen camino.Kussenxxxxx

• 20 Juli 2015 - 09:38

Annamarie:

Ja,hardstikke goed de mannen zijn in Spanje.
    Het thuisfront is trots op jullie.
    St.Jacobus ziet jullie in de verte al aankomen.
    Han niet te overmoedig worden,je moet nog
    een entje.
    Ik constateer dat het lied al bijna af is.
    Ik snap dat al fietsende en neuriende jullie
    van alles te binnen schiet.
    Lieve Han en Peter veel liefs en kusjes.Geniet en fiets.

• 20 Juli 2015 - 10:37

Max Van Gaale:

Beste Peter ( en Han)
    Van je charmante vrouw tijdens de Vinyl party en Brandende Liefde tocht jullie weblog gekregen.
    En met interesse en een beetje afgunst jullie reisverslagen gelezen.
    Een jongensboek en een loutering voor de ziel.
    Fier en op zijn tijd nederig met zelfspot zoals het hoort.
    Niet alleen dromen, maar ook uitvoeren.
    Nooit achter je bourgondische levensstijl gezocht, dat je ook een echte bikkel bent.
    Chapeau Probus broeder.
    groet Max