dag 4 - Reisverslag uit Guignicourt, Frankrijk van Han en Peter - WaarBenJij.nu dag 4 - Reisverslag uit Guignicourt, Frankrijk van Han en Peter - WaarBenJij.nu

dag 4

Door: han

Blijf op de hoogte en volg Han en Peter

30 Juni 2015 | Frankrijk, Guignicourt

Door de berichten over de as hittegolf en de zachte matrassen slecht geslapen. HAN bezloot tot edn ochtend vergadering. Zodoende zaten beide heren bijna naakt aan de vergadertafel om 6.00 uur. Zij besloten omde hitte te ontlopen door vroeg te ver te ekken en siesta te houden. Daarna onTbeten met een prachtige baquette, waRvan een foto beschikbaar is, besmeurd met een heerlijke gelei en honing. Het heerlijke rozijnenbroodje deed wonderen. Tevens werd de dag hiervoor nog doorgenomen. Om 7.39
0 te paard. Hierna in goexe spirit de berg eappes genomen. Het werd 100 km. Zegt han. Een s hitt er ende tocht over het landbouw plateua met prachtige panaormas. Lunchen in een gerstenveld onder 1 boom met yoghurten slagroom en klaprozen. Pexro zat in de flow. Continue w00 meter oor mij. Plots stond hij met zij hoofd in een auto met een jongedame die de wegvroeg. Dat woist pedro natturlijk niet maR na 17 minuten had zij dat door. Uiteinxelijk zij we beland op een camping met zwembad, fles sauvignon blanc en cassis voor han. Nu zin we20 km van reims, een ware heldentocht dus. Vandazg werd duidelijk waaro we deze reis maken. De weg het landschap het acvontuur het weer het franze land, een 10 dus. VIvaLA FRANCE!

• 30 Juni 2015 - 20:38

Milo:

hoi opa! is het leuk daar in frankrijk? hier in nederland is het erg warm, in het weekend wordt het wel meer dan 35 graden Celcius! veel plezier en veel suczeven xxx Milo.

• 30 Juni 2015 - 20:44

Mayra:

hoi allerliefste opa!!!!!!! is het daar in Frankrijk ook zo heet? hier is het echt bloedheet! op mijn verjaardag word het ongeveer 37 graden!!!!! is het daar leuk??????? ik hou van jou!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx van je lieve kleindochter mayra.

• 30 Juni 2015 - 22:07

Olaf:

"En hoe verder hij ging, des te beroerder werd zijn schrijfstijl." Vrij, naar C.C.S. Crone. We zullen het maar aan de hitte toeschrijven. ;)

Maar Reims is al vlak bij Parijs en Parijs is al bijna op de helft van Frankrijk dus jullie zijn al goed op weg! Hou vol, het gaat crescendo!

• 30 Juni 2015 - 23:17

Marcel:

100? Zijn we wel helemaal eerlijk mannen?

• 30 Juni 2015 - 23:23

Josje:

Geweldig mannen, wat een prestatie met deze hitte. Zelfs de letters in de tekst vallen om. Ga zo door en houdt de moed erin:HET ZAL NOG WARMER WORDEN!!!kussenxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 01 Juli 2015 - 07:02

Robert:

Ik wil ook een baguette! Wat een prestaties, mannen! Veel drinken in deze hitte (bidon sauvignon blanc), goed smeren (gelei en honing) en regelmatig in de schaduw (Van de auto vN franse schoonen om de weg te vragen)! Wind in de band, wind in het haar en geniet!

• 01 Juli 2015 - 10:46

Maud.:

Han kan het zijn dat je een baartje aan het sparen bent (foto).Anne- Marie wil dat niet hoor!!!

• 01 Juli 2015 - 10:55

Han En Peter :

Het huwelijk tussen Am en han is niet afhankelijk van uiterlijke schijn.Stoken in zo n hecht span is kansloos.

• 01 Juli 2015 - 18:35

Annemarie:

een duik in een zwembad of de voeten
    in een kabbelend riviertje doet wonderen en
    vooral siesta houden.hou het nat lieve schatten.