waar ben IK - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Han en Peter - WaarBenJij.nu waar ben IK - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Han en Peter - WaarBenJij.nu

waar ben IK

Door: HAN

Blijf op de hoogte en volg Han en Peter

16 Juni 2015 | Nederland, Almelo

Hier ben ik ,wat grappig is dit ,Eerst even wat reclame en toen 2 reacties en ineens ben ik der.Marcel nog even geduld ja .En JOSJE surprice oke een verhaaltje vooraf dan.
Mei 2014 deed jou man mij toch wel een bijna oneerbaar voorstel.CAMINO !
En er is geen dag voorbij gegaan dat de camino niet tersprake is gekomen.
Iedereen heeft wel familie ,buurlui kennis die de camino heeft ondergaan.En de reacties dan Ja JOS jij hebt mij gewaarschuwd met dat typische iets gemene lachje van je voor die kerel.Maar ik denk dat hij de ideale reisgenoot voor mij is.In goede en slechte dagen (waar ken dat van).Enfin Nederland is gedaan.Nu de grote rit,maar wat er ook gebeurt dit was toch al een belevenis precies onze bedoeling.De weg , Friesland tot aan maastricht,de ontmoeting,Gertruid,Anne ,Suze,Franske .Pierke en al die anderen,De pensionering van de prof met PETRA onze voorzitser, het avontuur teveel op te noemen.En nu ...het grote werk !

Tijd om te gaan niet om weg te gaan maar de weg te gaan.
De tijd dringt .De tijd zal het leren of we het halen.Er is geen
tijd verliezen .Het is tijd om naar bed te gaan ,morgen optijd weer op.

  • 17 Juni 2015 - 10:38

    Petra:

    Ik denk dat we ALLEMAAL in een diep gat vallen als jullie (gezond, wel EN Afgetraind) weer terug zijn uit het diepe zuiden! Waar gaan jullie het DAN in godsnaam over hebben?

  • 17 Juni 2015 - 17:50

    Han:

    ROME !!!

    La vita e bella
    de Via appia de st pieter , audientie bij de paus,
    de trevi fontein
    wie gooit dat muntje ?




Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Han en Peter

De tocht der tochten komt eraan! Op 27 juni vertrekken Peter en Han op het fietsje van Maastricht (vrijthof, 12.00 precies), naar Santiago de Compestella. Fietstassen zijn gepast, er is getraind, dus nu...gas erop! Volg hier al hun avonturen!

Actief sinds 01 Juni 2015
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 17375

Voorgaande reizen:

27 Juni 2015 - 12 Augustus 2015

Santiago de Compostella

Landen bezocht: