after camino - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Han en Peter - WaarBenJij.nu after camino - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Han en Peter - WaarBenJij.nu

after camino

Door: han

Blijf op de hoogte en volg Han en Peter

16 Augustus 2015 | Nederland, Almelo

En toen?Toen kwamen er vragen hoe het verder ging.Op bezoek bij familie Cor en Suza .Drie heerlijke dagen in La Corunja.Het
afscheid was zwaar maar de vliegreis was geboekt.Om 4uur opstaan taxi naar vliegveld 6.30 uur vliegen. Oja de fietsen moesten ook mee. Die hadden we een dag eerder in een doos moeten inpakken ,half gesloopt ,naar beveiliging doos weer open en dicht.Vliegen is ook mooi hoor ik zit bijde vleugel boven de wolken ,doet die het wel? Dusseldorf is giga groot,nu met de skytrain naar treinstation.Sensationeel je hangt aan een rail boven je!De trein brengt ons naar Emmerich bij de grens met nederland.En daar houd het op!! ,5km en geen verder vervoer.Zevenaar is de 1e trein mogellijkheid 30km.Maar deze boys fietsen dat in een half uurtje,meisjes in de taxi.Eerst even eten en lekkerrrrr daar in der heimat.Paar keer overstappen en daar is ALMELOLO.Afscheid van Peter en Jos? ergens snel tussendoor ,doen we over.In de supermarkt krijg ik de felicitatie en zoen van een bekende .De camino doet wat met je.

• 16 Augustus 2015 - 21:48

Voorzitster:

Afkicken, Han, voor ons allemaal :)!

• 17 Augustus 2015 - 22:01

Han En Peter :

Zoals beloofd komt er een naslag werkje met foto matriaal .
    Dat is nodig want er komt nog eea boven borrelen.
    Als er volgers zijn die daar interesse in hebben laat het even weten.
    Het 1e onderwerp is DOOFHEID.

Han en Peter

De tocht der tochten komt eraan! Op 27 juni vertrekken Peter en Han op het fietsje van Maastricht (vrijthof, 12.00 precies), naar Santiago de Compestella. Fietstassen zijn gepast, er is getraind, dus nu...gas erop! Volg hier al hun avonturen!

Actief sinds 01 Juni 2015