the finel day - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Han en Peter - WaarBenJij.nu the finel day - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Han en Peter - WaarBenJij.nu

the finel day

Door: han en peter

Blijf op de hoogte en volg Han en Peter

07 Augustus 2015 | Spanje, Santiago de Compostella

Vandaag moet het gebeuren! SANTIAGO de katehedraal de eindstreep!

50 km en we zijn der .De laatste bergen worden met veel moeite genomen. Peter heeft wederom een duivelsplan ontwikkeld want we zijn natuurlijk veel te vroeg.Eerst wordt Cor gebeld .Ik probeer in het kort weer te geven wat alleen voor gevorderden te begrijpen zal zijn.We passeren een vliegveld dar een auto gehuurd vervolgens de meisjes bevolen in een bus te stappen en om 1 uur bij het busstation te zijn we fietsen dar naar toe en omhelzen innig de geliefden en een hapje gegeten .Vervolgens peter gedwongen naar de kathedraal te gaan dat toch de officiele doelstelling was.Daar onze diplomaas gehaald en enkele bekenden van onderweg te begroeten. wij fietsen naar een hotel in de regen fietsen in een schuur gezet met een bus naar vliegveld en in de auto naar het busstation waar weer de meisjes zijn.Duidelijk toch? waar zijn we NU? Aan het uitrusten in een anderhotel.

Het is allemaal zoveel zoveel verhalen zoveel te vertellen zoveel emotie bij ondergetekende .Ik beloof u volgers van ons eenmaal thuis de documentatie gedetailllerd te berichten voorzien van foto matriaal.

VOOR NU DANK DANK AAN ALLES EN IEDER
AAN PETER EN BIKY die mij ondersteuden zoveel dat zonder deze 2 het niet volbracht zou zijn.Tot schrijfs

ook vpprmij was het eem bijzonder avontuur dat goed is afgesñoten. dus dank aan ieder voor de support, het was meer dam de mpeoite waard.

• 08 Augustus 2015 - 10:35

Elly:

Gefeliciteerd allebei voor jullie geweldige onderneming met behouden aankomst en de leuke verslagen.
    Nu gaat de verwerking en afbouw beginnen. Ook daarmee succes.
    Dit was mijn final reactie

• 08 Augustus 2015 - 12:29

Maud:

Jullie zijn op het eind adres aangekomen heeeeel goed en mooi.
    Vergeet niet een beetje af te trainen schijnt belangrijk te zijn.
    Ik moet wel zeggen jullie zijn stoere jongens en hebben een hele onderneming
    aangegaan .
    Ben echt wel een beetje trots op mijn zwagers.

• 09 Augustus 2015 - 01:54

Marie-Claire:

Han en Peter,
    Gefeliciteerd ! Jullie hebben de eindstreep gehaald. Wat een mooie reis zeg ! Ik heb jullie verslagen regelmatig gelezen !
    Liefs,
    Marie-Claire

• 09 Augustus 2015 - 09:20

Loes Moezelaar:

Dag lieve Han en dag Peter,
    Proficiat!!!!!! Dit is geweldig, jullie zijn er aangekomen!!! Heel moo iom jullie verhaal te volgen, en heel herkenbaar. Jullie hebben het gedaan, tot het eind, wij zijn ook trots op jullie!
    Heerlijk om nu even rust te hebben en vertroeteld te worden door de meisjes, zij zullen ook heel blij zijn, nu genieten samen! We horen binnenkort uitgebreid je verhaal Han!!!

Lieve groeten Guido & Loes

• 09 Augustus 2015 - 10:51

Voorzitster:

Driewerf hulde!

• 10 Augustus 2015 - 14:08

Caminofrans:

Ola han en peter,
    het is vreemd dat jullie dit een pelgrimstocht noemen! Een pelgrimstocht is van oorsprong een langzame wandeltocht vanaf je huis naar de bedevaartsplaats. Met de fiets gaat het veel sneller maar dat is niet de bedoeling!! Welke idioot rijd nu in 37 dagen vanaf meestrich naar SdC, wel sportief maar heeft niets metpelgrims te maken.
    Gegeroet,
    Caminofrans oet Zitterd

• 10 Augustus 2015 - 17:46

Niek (niwkonderweg):

Ha Han en Peter,

Op mijn verjaardag aangekomen in Santiago. Jullie finel-day. Respect voor jullie Camino en gezellugheid. Ik ben alweer ad wandel als n echte toerist op de Camino del Norte vanaf 7 augustus. En de weg die omhoog gaat, gaat een keer omlaag. En als fietser is dat mijn drive. Gr uit Santillana del Mar. Ergens tussen Santander en Gijon.

• 12 Augustus 2015 - 10:57

Sten:

Gefeliciteerd Bikers, nu lekker chillaxen, groeten aan de rest van de familie. Sten