dag 32 - Reisverslag uit Astorga, Spanje van Han en Peter - WaarBenJij.nu dag 32 - Reisverslag uit Astorga, Spanje van Han en Peter - WaarBenJij.nu

dag 32

Door: peter

Blijf op de hoogte en volg Han en Peter

30 Juli 2015 | Spanje, Astorga

Rustdag in leon. Hoe moet dat.? Hebben we nog niet eerder gedaan. Uitslapen? Nee het vaste patroon van uiterlijk 6.30 opstaan verander je niet zomaar. Dus bedacht jacobus een list. Kramp in de darm van pedro. Om 4.30. Tot 10.00 was die darm actief bezig. Han belde om 10.00 stipt dat de koffie klaar was op het terras tegenover de kathedraal. Het was gedurfd, maar alleen het zicht op alle heiligen stopte alle ongemakken. Daarna een stevige wandeling door de stad, i kopen doen. Dus han die leuke nike sokjes en pedro een perzik. Lichte lunch, wat siesta gedaan en daarna op zoek naR een hapje. Maar let wel, restaurants scheppen de soep niet op om 6 uur, maar gan open om 8 uur. Maar goed, de magen wercen gevuld.
Terug in de herberg kwam han in een mooi gesprek met angel, de assistent van de herbergier. De toegang tot de weblog lukte niet echt, maar het plezier was groot. Een rustdag waar we eigenlijk niet zo goed raad mee wisten , maar jacobus denkt aan alles.

• 30 Juli 2015 - 17:37

RFrans:

Hetty en ik slapen komende nacht in hotel Riosol in -jawel-Leon. Morgen samen ontbijtje doen ? wij hebben geboekt onder de naam "Bruls"

Han en Peter

De tocht der tochten komt eraan! Op 27 juni vertrekken Peter en Han op het fietsje van Maastricht (vrijthof, 12.00 precies), naar Santiago de Compestella. Fietstassen zijn gepast, er is getraind, dus nu...gas erop! Volg hier al hun avonturen!

Actief sinds 01 Juni 2015