dag 28 - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Han en Peter - WaarBenJij.nu dag 28 - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Han en Peter - WaarBenJij.nu

dag 28

Door: peter

Blijf op de hoogte en volg Han en Peter

27 Juli 2015 | Spanje, Burgos

Geen tweede dag in burgos. Deze zaterdagochtend staan we om 7.30 buitende herberg. De stad slaapt. Geen sightseeing om deze tijd. Dus doorfietsen. De grote leegte in, achter burgos. Eindeloze vlaktes, heuvels met windmolens, geoogste graanvelden en ...leegte. ontvolkt. Op weg naar castrojeriz. Aan de camino. Steeds meer pelgrims te voet. Dus ook man en vrouw die ieder hun karretje trekken. 2 wieltjes. Zware zonden, diep geloof, pathetisch? Wij trekken ons terig in een hostal, dus geeen pelgrims die om 5 uur vertrekken. Lopen dorp in. Kerk die met eu subsidie een camino expositie geeft. Ja, de camino kruipt overal.

Han en Peter

De tocht der tochten komt eraan! Op 27 juni vertrekken Peter en Han op het fietsje van Maastricht (vrijthof, 12.00 precies), naar Santiago de Compestella. Fietstassen zijn gepast, er is getraind, dus nu...gas erop! Volg hier al hun avonturen!

Actief sinds 01 Juni 2015