plus - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Han en Peter - WaarBenJij.nu plus - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Han en Peter - WaarBenJij.nu

plus

Door: han

Blijf op de hoogte en volg Han en Peter

25 Juli 2015 | Spanje, Burgos

Ja er zijn eigenaardigheden, er zijn ergenisjes .Zal ik daar eens overschrijven?Nee, ook niet over die malle autorit waar mijn trouwe biky is verkracht terwijl zuster Theresa buro houdende in de prachtige kathedraal van Bayoon mij zo uitgebreid had voorgelicht en voorzien de nodige papieren die achteloos terzijde werden geschoven?NEE NEDERLAND

Ik laat jullie weten dat ik een onbeschrijfelijke fietstocht onderga in EEN FANTASTISCH LAND SCHAP ME AF EN TOE LETTERLIJK IN DE WOLKEN VOEL EN HARDOP MET MEZELF PRAAT ,HAN KIJK GOED OM JE HEEN EN ZEG NOU THISIS IT MAN.DIT IS ALLE MOEITE EN GEKNUTSEL WAARD GEWEEST.
De weg,de ontmoeting, het avontuur ,het is allemaal uitgekomen.
De verwondering en bewondering is thuis en hier groot.Droom ik soms?
De camino is hier echt begonnen en........nog maar 437 km. Mijn voorstel om 2 etappes te doen werd door Pedro afgewezen.Wat is er toch met de hedendaagse jeugd aan de hand.Rust wou hij.!Dus morgen weer te paard.
Even moet ik iets rechtzetten over geruchten met de dame uit deUSA GENAAMD ANDREA. Zij stortte haar hart uit na dat ze op de foto met me wou ,zij dacht in een verkeerd lijf te zitten.Nou daar was niks mis mee kon ik haar bevestigen .En weer een gelukkig mens geworden LOAT GOAN, BEGREEP ZE NIET smile en de world smilles to you wat ze de hele avond deed tot er een pelgrim verscheen die sprekent op Clark Cabel leed.Dag han.
De reacties van jullie doen ons erg goed.
MILO MIJN KLEINZOON dank ,ik mis mijn Prinses zo.,waar is ze,waar ben je nu
BUEN CAMINO (iedereen die groet je hier met deze woorden fantastisch)

  • 26 Juli 2015 - 10:52

    Cornelis:

    437 km. niet om de hoeK maar wel bijna in handbereik of fietsbereik, en un op weg naar Leon , heuvelachtig geen groote bergtoppen in de buurt en het vrachtverkeer zit vanaf
    Bergos op de autivia gratis en is het voor jullie beter en veiliger fietsen , op zondag helemaal alleen af en toe een z.g. verdwaalde portugees of een oostblokker die denkt het verbod te kunnen omzelen , Na Leon dat horen wel weer van jullie en ook van mij BUEN CAMINO

  • 26 Juli 2015 - 14:16

    Maud Zuurbier:

    Han fijn dat allemaal naar je zin gaat en dat het allemaal niet voor niets is.
    Veel gezien en heell veel km gefietst.
    Hoe is het met Peter gaat het met hem ook zo goed hij heeft geen motor op zijn
    fiets maar wel een paar jaartjes jonger.
    We zijn allemaal erg trots op jullie doe het maar even na zal ik zeggen.
    Nog even volhouden en staan de meisjes jullie op te wachten.

  • 26 Juli 2015 - 14:38

    Mayra:

    hallo opi!!!!!!!!!!!! jullie zijn echt al ver!!!! wij gaan volgende week ook op fietsvakantie naar Frankrijk maar niet zo ver als jullie hoor! doei doei! ik<3 van jou opi!


  • 26 Juli 2015 - 14:47

    Olaf:

    Geniet met volle teugen van de laatste dagen mannen! En daarna lekker uitrusten onder de Spaanse zon! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Han en Peter

De tocht der tochten komt eraan! Op 27 juni vertrekken Peter en Han op het fietsje van Maastricht (vrijthof, 12.00 precies), naar Santiago de Compestella. Fietstassen zijn gepast, er is getraind, dus nu...gas erop! Volg hier al hun avonturen!

Actief sinds 01 Juni 2015
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 17276

Voorgaande reizen:

27 Juni 2015 - 12 Augustus 2015

Santiago de Compostella

Landen bezocht: