extra editie - Reisverslag uit Beaune, Frankrijk van Han en Peter - WaarBenJij.nu extra editie - Reisverslag uit Beaune, Frankrijk van Han en Peter - WaarBenJij.nu

extra editie

Door: han

Blijf op de hoogte en volg Han en Peter

04 Juli 2015 | Frankrijk, Beaune

De dag van gister .
Nog even compleet maken.
HET MATRIAAL... het bleek bij beide fietsen dat er een draad beklemd geraakt zat waarschijnlijk door het vervoer.alles in orde met onze giants.
Zij hebben de grootste kuilen en ander narigheid weten te overleven.Nog vermeld moet worden dat na eerst de Champagne hoofdstraat met allegrote huizen stapvoets genomen te hebben er een spectaculaire afdaling volgde van ca 15 minuten percentage 8. Met volle bepakking naar beneden alla de Tour de France.Pedro was alle enige tijd i n het dorp voordat ik geland was
Maar nu gister Net voor dat er crisis ontstaat weet mijn reisgenoot een oplossing. Hij is een schaker die vele zetten vooruit denkt. Hij kijkt je aan met een glimlach en meldt zijn geniale plan.Kort samengevat 42 gr is niet te doen,het teer op de weg smelt. Het zal dagen aanhouden.En Saint Jacobus heeft toestemming gegeven. Natuurlijk vinden we dit niet prettig maar u allen heeft ons toch goede thuiskomst gewenst.
DE FRANCE SPOORWEGEN......mensen in den Haag ga eens kijken hoe dat moet!
BEAUNE...... Het is frankrijk ten top ....in het petit rest worden we ontvangen door de kok met een ferme handdruk zijn postuur doet denken aan Anton Geesink zijn kleding ook.Hij begint uivoerig het menu uit te leggen .Kortom dit is cuisine de france .De bedienster kust ons bij het afscheid eind goed al goed

• 04 Juli 2015 - 09:04

Annemarie:

JUllie hebben gelijk,je moet ook af en toe
    kunnen smokkelen zeker bij extreme omstandigheden.
    Zo is de dag eind goed al goed en ik ben daar
    ook blij om.Kus jongens.Annemarie.

• 04 Juli 2015 - 09:53

Marcel:

Goede zet mannen!

• 04 Juli 2015 - 12:29

Maud:

Goed gedaan even een stuk met de trein dat scheelt 3 dagen fietsen.
    Dan maar een stempeltje minder we zullen ze niet tellen.
    Rust lekker een dagje uit.
    Hoe is het met de billen ,geen open wondjes.
    Mannen we genieten met jullie mee.
    groet Maud.

• 04 Juli 2015 - 13:21

Olaf:

Heel verstandig mannen, zo'n stuk met de trein is ook een belevenis. Goed dat jullie dat jezelf gunnen! Op naar aangenamer temperaturen.

• 04 Juli 2015 - 21:47

Elly Pijl-van Miltenburg:

Heel goed om je aan de omstandigheden aan te passen. Dan beleef je ook de leukste dingen.
    Ik zie het al helemaal voor me daar in Beaune.
    En over de billen: ik hoorde op de radio een verhaal van een wielrenner, die gebruikt zinkzalf erop. Dat schijnt niet in de huid te trekken en beschermt daardoor. Tip dus van dokter Elly!!!! Groet van mij en o ja het schijnt koeler te worden.