dag 7 3 juli 2015 - Reisverslag uit Beaune, Frankrijk van Han en Peter - WaarBenJij.nu dag 7 3 juli 2015 - Reisverslag uit Beaune, Frankrijk van Han en Peter - WaarBenJij.nu

dag 7 3 juli 2015

Door: han

Blijf op de hoogte en volg Han en Peter

03 Juli 2015 | Frankrijk, Beaune

Hou je vast.
Te paard om 7 lekker fris 17 gr. Langs een saai kanaal ebiky weigert mij te ondersteunen, peter kijkt zen derailleur vragend aan er is iets met het ding.Aan de snelheid is er niets van te merken ,misschien dat hij een verkeerd pad inrijd tot we vast komen te zitten en aangevallen worden door insecten. TERUG NAAR DE BEWOONDE WERELD!
We fietsen door dorpjes en na 2uur koffie maar waar er is in de hele omtrek geen terras of cafe te bekennen dus doorrijden dan maar tot aan Vitry le franc .Dat is 40km al gereden tot 11 uur Eindelijk koffie op terras.Het is bloed en bloedje heet onder parasol 40gr! Iemand waarschuwde dat het 42 gr zou worden.We besluiten vandaag niet verder te gaan. Ik zie peter nadenken en zegt een duivels plan te hebben.De 1e dagen is onverantwoord te fietsen ,al onze volgers zijn ongerust .Nou loopt hier een trein naar BEAUNE EN WE MOETEN TOCH DIE KANT OP.
We zitten nu in Beaunee dus in een oud echt frans hotelletje nog steeds bloedje heet net gegeten in een fantastisch restaurant je .Morgen meer van dit alles .Waar zij ze nu weer!

• 03 Juli 2015 - 23:06

Elly Pijl-van Miltenburg:

Hallo broertje en Peter, we zijn weer even thuis en al jullie verslagen gelezen.Heel leuk, hoor. En ook de foto's gezien.
    Han, je hebt de look van een echte wielrenner en Peter???Nog wat kmtjes fietsen en minder wijntjes en kaas en je ziet er dan ook strak uit. Dit was het even van je jongste en oudste zus.

Han en Peter

De tocht der tochten komt eraan! Op 27 juni vertrekken Peter en Han op het fietsje van Maastricht (vrijthof, 12.00 precies), naar Santiago de Compestella. Fietstassen zijn gepast, er is getraind, dus nu...gas erop! Volg hier al hun avonturen!

Actief sinds 01 Juni 2015